Wat Leiden&Partners gaat doen:
- In de week voorafgaand de verjaardag worden er flyers uitgedeeld met hierop alle traktaties (4 t/m 10 juli)
- Creëren van awareness in de stad. Hiervoor worden muppen, banieren en outdoor reclame-uitingen gemaakt.
- Deze aandacht gaan we ook online genereren (denk aan onze sociale mediakanalen, nieuwsbrieven, website)
- Beschuitjes met muisjes uitdelen op schilderspanelen (bij VVV, informatiepunten, Leiden CS, Young Rembrandt Studio)
- Gratis bezoek aan Young Rembrandt Studio & gratis schets bij de Latijnse School
- Wij geven korting op de Rembrandt Route in de stad, verkrijgbaar in de VVV
- Wij geven korting op ons regio-product ‘Streek van Verrassingen bierpakket’
Zo doet een Partner mee:
- Een leuke traktatie aan te bieden (extraatje bij aankoop of reservering) of korting aanbieden (of bijv. een Rembrandt menu in een horecagelegenheid)
- Een kort tekstje aanleveren (maximaal 150 woorden)
- High resolutie beelden aanleveren
Als je meedoet als Partner van deze campagne, word je genoemd in:
- Socials van Stad van Ontdekkingen (Facebook 28.000 volgers, Instagram 19.200 volgers, LinkedIn 2.000 volgers)
- Nieuwsbrieven UitinLeiden,L&P,&Cultuur (totaal 12.000 geabonneerde mensen)
- Aandacht op de website www.leiden.nl/rembrandttrakteert en op https://www.visitleiden.nl/nl/doen/winkelen
- Flyer met traktaties (verspreiding in de week voorafgaand aan zijn verjaardag)
- Spread Leidsch Dagblad met de traktaties/aanbiedingen en aandacht voor de jonge Rembrandt