logo logo
 
 

Kennis & Kunde workshop Marketing

placehold

In vijf stappen naar een succesvol marketingplan voor jouw onderneming, je leert het tijdens onze gratis workshop Marketing.

 

Marketing is in de coronatijd belangrijker dan ooit. Maar hoe maak je een succesvol marketingplan voor retailers, helemaal opgesteld en ingericht om na de coronacrisis een omzetinhaalslag te maken?

Deze vraag staat centraal tijdens de gratis Kennis & Kunde workshop over marketing op dinsdag 8 september om 19.00 uur. Marketingspecialist Fiorienne Westenberg van marketingbureau Many Tastes zal in deze workshop de ins en outs van het succesvol marketen van jouw onderneming in de wereld na corona uiteenzetten. Aanmelden kan via deze link.

Tijdens de workshop komen de volgende punten aan bod:
• Het werken aan de basis van jouw onderneming: zijn je doel en doelgroep nog duidelijk, wat doet de concurrentie en ben je onderscheidend genoeg ten opzichte van andere ondernemingen?
• Samenwerkingsverbanden: hoe kun je elkaar ondersteunen?
• Inhaken op Leidse citymarketing: hoe kan je aansluiten bij de Trakteer jezelf op Leiden- en Streek van Verrassingen-campagnes?
• Hoe vergroot je je naamsbekendheid?
• Wat zijn de do's en dont's voor retail en horeca?


Na deze workshop heb je antwoord op deze vragen en ben je in staat om een succesvol marketingplan voor jouw onderneming te maken. Daarnaast geeft Erik Versnel, directievoorzitter Rabobank Leiden-Katwijk, een update over de stand van zaken van de Leidse retail-economie tijdens de coronacrisis. Hierbij staat hij stil bij de kansen die er nu in de stad en regio liggen.

Programma
18.30 uur Inloop
19.00 uur Opening door centrummanager Gijs Holla
Trends en stand van zaken Leidse retail door Erik Versnel (Rabobank)
Marketing-workshop door Fiorienne Westenberg
20.30 uur Einde

Deze workshop vindt digitaal plaats en deelname is kosteloos. Aanmelden kan via deze link

Klik hier voor een overzicht van alle nieuwsitems
Klik hier voor een overzicht van alle nieuwsitems